26.9.19

jesienna lista TBR

I w końcu mamy jesień!  Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę! Uwielbiam jesień za ten wspaniały klimat jaki z sobą niesie! Chłodne wieczory spędzone pod milutkim kocykiem z książką w ręku i kubkiem gorącej herbatki z cytryną i miodem!  Na ten okres czasu przygotowałam sobie niewielki stosik książek, które planuje przeczytać. Nie jest ich dużo, bo tylko 4 pozycje. Nie chciałam tworzyć niewiadomo jak długiej listy, ponieważ czeka mnie rok akademicki i nie mam pojęcia ile wolnego czasu będę miała, ale już bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do książek:

  •  „Polska odwraca oczy” Justyna Kopińska
  •  „Kasacja” Remigiusz Mróz
  • „Grzesznica” Petra Hammesfahr
  •  „Druga szansa” Katarzyna Berenika Miszczuk
I tak prezentują się książki, które chce tej jesieni przeczytać. Jestem ciekawa co Wy planujecie czytać w tym okresie? Dajcie koniecznie znać w komentarzach

1 komentarz:

  1. Ciekawa jestem, czy je przeczytałaś i jakie wrażenia. Ja znam Kasację z filmu. Pozostałych nawet z filmu nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © czuła cisza , Blogger