13.2.22

mój sposób na: NAKLEJKI Z USUSZONYCH KWIATÓW


Odkąd pamiętam zawsze wychodząc na spacery zbierałam liście i polne kwiaty, wkładałam pomiędzy strony w książkach  i suszyłam. Już wysuszone rośliny często służyły mi do ozdabiania moich dzienników, choć zawsze miałam problem z ich przymocowaniem. Ostatnio jednak wpadłam na pomysł, aby stworzyć naklejki właśnie z ususzonych kwiatów. I tym pomysłem postanowiłam się także z Wami podzielić. 

co potrzeba?

Do zrobienia naklejek będziemy potrzebować:
  • arkusza papieru do pieczenia
  • bezbarwnej taśmy klejącej, najlepiej szerokiej
  • ususzonych kwiatów, listków lub czegokolwiek, z czego będziecie chcieli zrobić naklejkę
  • nożyczki

jak wykonać?

Wykonanie naklejek jest naprawdę banalnie proste. Na papier do pieczenia przyklejamy paski taśmy, aby utworzyć powierzchnię, na której zmieści się ususzony kwiatek. WAŻNE! W przypadku, kiedy będziemy potrzebować większej szerokości niż nasza taśma, doklejając kolejny kawałek należy pamiętać, że taśmy muszą na siebie nachodzić. Na taśmach układamy ususzone roślinki i przyklejamy je taśmą, pamiętając o zasadzie jej łączenia. Następnie nasze elementy wycinamy, tak aby zostało ok. 2-3mm przerwy (nie przy samej krawędzi) I naklejki gotowe! 


Dajcie koniecznie znać czy Wam się podoba i czy planujecie wykonać takie naklejki? 
A może zrobimy jakieś rozdanie?


Trzymajcie się cieplutko,
Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © czuła cisza , Blogger