6.5.20

szybki obiad || MAKARON Z KURCZAKIEM I SZPINAKIEM

Ostatnio przypomniało mi się o przepysznym obiedzie, który robiłam zawsze na studiach. Jest on idealny pod każdym względem: szybki, zdrowy, tani, łatwy w wykonaniu - czego chcieć więcej! Jednym słowem przepis idealny dla STUDENTÓW (tym bardziej w czasie sesji), ale nie tylko! Jestem pewna, że wszystkim skradnie serca!



Składniki (na 1 porcję)
  • makaron 60g
  • pierś z kurczaka 100g
  • jogurt grecki 50g
  • suszone pomidory 50g
  • świeży/mrożony szpinak 50g
  • pieczarki 50g
  • czosnek 2-3 ząbki
  • przyprawy: sól, pieprz, oregano, tymianek, czosnek, papryka słodka
  • oliwa do smażenia

Makaron gotujemy al'dente. Pierś z kurczaka kroimy w kostkę i przyprawiamy. Na rozgrzanym oleju podsmażamy mięso, następnie dodajemy pokrojone warzywa. W osobnej miseczce czosnek rozgniatamy przez praskę, solimy i dodajemy jogurtu. Makaron mieszamy z kurczakiem i warzywami. Zalewamy wszystko jogurtem. Przyprawiamy do smaku i dobrze wszystko mieszamy.


Tak jak mówiłam, przepis jest banalnie prosty, a danie bardzo efektowne. Uwielbiam ten makaron, a na samą myśl o nim ślinka mi cieknie! Dajcie znać, jeżeli przepis Wam się spodobał! Czekam na Wasze komentarze!

Trzymajcie się ciepło,
Aleksandra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © czuła cisza , Blogger